Thursday 16 November 2017

Best Gull Forex Indikatoren


Hvilke gullindikatorer er best NEW YORK (TradingEducation) - Gold er en bærbar butikk av rikdom. Som sådan, etterspørsel etter gull og gullprisen stiger i krigstid, frykt for krig, frykt for konfiskering og fly til sikkerhet. For det meste av innspilt historie har gull vært sovende bortsett fra slike tider med frykt. Moderne forskere som er bevæpnet med de nyeste kvantitative verktøyene, kompliserer gullprisanalyse med intermarketforhold mellom ulike finansielle instrumenter. Jeg testet dusinvis av relasjoner og rangerte resultatene (se tabell i slutten av denne rapporten). For å forenkle prøvde jeg 31.73 år eller 1.656 uker pristillegg for slutten av måneden, nærmest gull futures kontrakt og 11 andre instrumenter. Standard amp Poors 500 Index SPX, 0,05 og Dow Jones Industrial Average DJIA, 0,01 var kontantmarkedsindekspriser. Tre måneders statsskatt og 10 års statsobligasjon var kontantmarkedsrenter. Forex-, sølv - og gullprisene var terminskontraktene for fremtiden. En enkel måte å finne ut om et finansielt instrument trender, er å kjøre prisen mot en rekke eksponentielle Moving Average Crossovers (EMA) av ulike lengder, en av de mest effektive tekniske markedsindikatorene i boken min, The Encyclopedia of Technical Markedsindikatorer. Kvalifikasjonsnummeret Opt. Weeksquot i tabellen er den beste, optimale lengden på EMA som ga maksimalt overskudd. Regelen er lett å forstå: For direkte trend følger, når prisen krysser over EMA, er det et kjøpssignal når prisen krysser under EMA, det er et salgssignal. Men hvis forholdet er en invers - det vil si når et instrument stiger, den andre har en tendens til å falle - da reverserer vi reglene: For omvendt trend følger, når prisen krysser under EMA, er det et kjøpssignal når Prisen går over EMA, det er et salgssignal. Den mest nyttige EMA-indikatoren for handel gull over nesten 32 år var å kjøpe gull når amerikanske dollar krysser under sin 7-ukers EMA og å selge gull når dollaren krysser over sin 7-ukers EMA. Denne inverse strategien ville ha vunnet mer enn 889 før handelsutgifter og uten innflytelse. Nesten 52 av de 282 handlene ville ha vært lønnsomme, noe som er ganske bra for en trend-etter-strategi. Gull beveger seg direkte med trenden i den sveitsiske francen (ved hjelp av en 5-ukers EMA-overgang) og trenden med råolje (ved hjelp av en 12-ugers EMA-overgang). Disse gir god intuitiv følelse: Gull bør gå opp når den sveitsiske francen (en hard valuta med gullbacking) og råolje (en annen inflasjonssensitiv vare) stiger. Testene mine fant et omvendt forhold til gull og 10-årige T-note-utbytter. Dette kan imidlertid være falskt, fordi det mangler logikk og har vært urentabelt siden 2003, da 10-årige rentesatser og gull begge steg sammen. Jeg tviler også på gyldigheten av trading gull basert på DJIA eller SampP 500. Aksjer er ikke alltid en god sikring mot inflasjon, og denne indikatorene Kumulative Equity Curve er for uberegnelig til å være pålitelig. Jeg konkluderer med at amerikanske dollar (inverse trend), sveitsiske franc (direkte trend) og råolje (direkte trend) er de beste og mest logiske utviklingsindikatorene for gull for utlandet. (Som dette skrives, er alle tre under deres EMAer, så dagens bevis er blandet.) Disse indikatorene har vært mye mer lønnsomme enn utviklingen av gullprisen selv. Robert W. Colby er analytiker for TradingEducation og konsulent til institusjonelle og private investorer og handelsmenn. En seriøs student av å investere i nesten 40 år, er Colby forfatter av The Encyclopedia of Technical Market Indicators. (TradingEducation) (robertwcolby) rangert av fortjeneste gullpar Copyright copy2017 MarketWatch, Inc. Alle rettigheter reservert. Intradag Data levert av SIX Financial Information og underlagt vilkår for bruk. Historiske og nåværende sluttdatoer levert av SIX Financial Information. Intradag data forsinket per bytte krav. SampPDow Jones-indekser (SM) fra Dow Jones amp Company, Inc. Alle anførselstegn er i lokal utvekslingstid. Realtid siste salgsdata levert av NASDAQ. Mer informasjon om NASDAQ-handlede symboler og deres nåværende økonomiske status. Intradag data forsinket 15 minutter for Nasdaq, og 20 minutter for andre utvekslinger. SampPDow Jones-indekser (SM) fra Dow Jones Amp Company, Inc. SEHK intraday data er levert av SIX Financial Information og er minst 60 minutter forsinket. Alle anførselstegn er i lokal utvekslingstid. Ingen resultater funnetWhat er de beste Gold Forex Trading Strategies Enkle Forex Trading Strategies De fleste vellykkede Forex-forhandlere har en strategi som de perfektgjør med tiden. Før du handler gull i Forex-markedet, bør du ha en strategi for å maksimere fortjenesten og minimere tapene. Her er noen Forex trading strategier som du kan ansette mens trading i gull. De er gode for både nybegynnere og ekspertinvestorer, og gir et solid grunnlag for å utvikle en effektiv handelsstrategi som passer til dine investeringsbehov. 1. Enkel balansert strategi Denne strategien ser på visse indikatorer for å gi et sterkt utgangspunkt for inn - og utgangspunkter. Enkel balansert strategi EMA (eksponentiell flytende gjennomsnitt) RSI (Relative Strength Index) og Stochastic Oscillator-verdier for å bestemme de beste Forex tradingstrategiene. Tekniske indikatorer: 5 EMA, 10 EMA, Stokastisk oscillator, RSI, Lysestakerdiagram Lang strategi: Kjøp gullvalepar når 5-års EMA stiger over 10-års EMA og Stokastiske linjer stiger, men er under 80,00 mens RSI-verdien er over 50 som indikerer at eiendelen ikke er i overkjøpt tilstand. Kort strategi: Selg gullvalepar når 5-årige EMA faller under 10-årige EMA og Stokastiske linjer faller, men er over 20,00 mens RSI-verdi er under 50 som indikerer at aktiva ikke er i oversolgt tilstand. 2. Day Trade Pullback Strategi Dagens handel tilbakekall strategi er god Forex trading strategi for dag handelsfolk. Handelen åpnes og lukkes samme dag. Den bruker 15 minutter, 30 minutter eller timers Heikin Ashi diagrammer for handel. Heikin Ashi-diagrammer ligner lysestakerdiagrammer som er nyttige for å bestemme ekstremt kortsiktige trender. Day trade pullback strategi gir inngangs - og utgangssignaler og betyr store trender. Tekniske indikatorer: 10 EMA, 30 EMA, 1 dag eller 30 minutter Heikin Ashi lysestakerdiagram Lang strategi: Kjøp gullvalepar når 10-års EMA stiger over 30-årene med betydelig gap mellom de to periodene. Kort strategi: Selg gullvalepar når 10-års EMA faller under 30-tiden med betydelig gap mellom de to periodene. 3. Day Trade EMA Strategy Day handel EMA strategi er også god Forex trading strategi for dag handelsfolk. Handelen utnytter enkle lysestakediagrammer for å bestemme handelsstrategien. EMAer er forsinkende indikatorer som er spesielt nyttige når markedet trender under store prisskift. Tekniske indikatorer: 5 EMA, 12 EMA, RSI, 1-dagers lysestake-diagram Lang strategi: Kjøp gullvalepar når 5-års EMA stiger over 12-årene med RSI under 50. Kort strategi: Selg gullvalspar når 5 - period EMA faller under 12-tiden med RSI over 50. 4. Fast Flytende EMA Crossover Fastflytende EMA crossover strategi er en annen Forex trading strategi for dag handelsfolk. Handelen er basert på raskt bevegelige EMAer for å bestemme effektiv tid for å kjøpe og selge gullvaleparet. EMAs er forsinkende indikatorer som bidrar til å etablere den nye trenden av gullprisene. Denne strategien gir gode resultater når markedet trender (oppover eller nedover) med store prisvekster. Det kan imidlertid gi et falsk signal hvis prisen ikke opplever store svinger. Tekniske indikatorer: 10 EMA, 25 EMA, 50 EMA, 1 times lysestake-diagram Lang strategi: Kjøp gullvalepar når 10-års EMA stiger over 25-årig og 50-årig EMA. Kort strategi: Selg gullvalepar når 10-års EMA faller under 25-periode og 50-årige EMA. 5. Enkel Flytte Gjennomsnittlig Crossover Enkel glidende gjennomsnittlig crossover-strategi passer for enhver tidsramme. Handel utnytter lignende konsept til enkel balansert strategi beskrevet ovenfor, kjøp ved hjelp av ulike indikatorer. Diagrammet er enkelt å sette opp og krever ikke komplisert analyse. Tekniske indikatorer: 7 SMA, 14 SMA, 21 SMA, Enhver periode lysestake diagram Lang strategi: Kjøp gull valuta par når 7-årige SMA stiger over 14-perioden og 21-årige SMA. Kort strategi: Selg gullvalepar når 7-årig SMA faller under 14-periode og 21-periode EMA. 6. Stokastisk høy lav strategi Stokastisk høy lav benytter stokastiske indikatorer for å bestemme inn - og utgangspunkter for kjøp og salg av gullvaluta. Det indikerer ganske nøyaktige strategiske poeng for å oppnå god avkastning. Tekniske indikatorer: Stokastisk oscillator Lang strategi: Kjøp gullvalepar når Stokastisk linje faller under 20, når 10 og deretter stiger over 20. Kort strategi: Selg gullvalepar når Stokastisk linje stiger over 80, når 90 og faller deretter over 80. 7. RSI Høy Lav Strategi RSI høy lav strategi er en god strategi som gir en fordel for investorer i Gold Forex trading. Det passer for enhver handelssession og indikerer at gullprisene er i ferd med å endres i retning. Tekniske indikatorer: RSI, når som helst lysestake-diagram Lang strategi: Kjøp gullvalepar når RSI faller under 30 nå, forblir stabile og så igjen stiger til 30. Kort strategi: Selg gullvalepar når RSI stiger over 70 forblir stabile og faller igjen til 30 . Hvordan handle gull online. Prisen på gull er stadig på farten. Dra fordel av de daglige prisendringene i gull med en online trading konto. Noen meglere tilbyr bonuser på opp til 30 på ditt første innskudd (vilkår og betingelser gjelder). Åpne Gold Trading-konto Her Brokerhandel plattformen vil også gi deg en rekke kartleggingsverktøy og evnen til å handle andre varer og valutaer i tillegg til gull CFD8217s. Du vil kanskje også begynne å handle med en demo-konto før du prøver å risikere noen av dine egne penger. På den måten kan du øve handel med virtuelle penger på demo-plattformen først. Top Broker Bonus Tilbud Få opptil 30 bonus på ditt første innskudd TC gjelder. Din kapital er i fare. Tidsbegrenset tilbud. Få opptil 30 bonuser ved første innskudd. TC applyOver 1 million Traders har sett min blogg videoer som kommer med en betaling kun for lønnsom månedspolitikk Takk for at du besøkte min forex-indikator og strategi nettsted Jeg er så glad for å dele med deg en del av min reise og alt jeg har lært så langt om valutahandel. Litt om meg. Hei, I8217m Kelvin og jeg er personen bak alle forex trading artikler tilgjengelig i bloggen min. Jeg er for øyeblikket en full tid valuta handelsmann å gjøre en konsekvent inntekt hver måned hjemme. Selv om tingene er på plass for øyeblikket, begynte det ikke så jevnt. Faktisk hadde jeg slitt med handel i seks til ni måneder, og jeg hadde hele kontoen min tørket ut to ganger på rad. (Det var ødeleggende) Heldigvis er jeg en veldig sta person som alltid vil oppnå det jeg planlegger. Jeg bestemte meg for å sette tid og krefter på å lære tauet og sette det jeg har lært i praksis. Til slutt begynte jeg å lage konsekvent inntekt fra handel og til slutt nok til å la meg gå ut av jobben som prosessingeniør i et multinasjonalt selskap og bli forfatter til 7 matematikkvurderingsbøker. Når du abonnerer på nyhetsbrevet, vil jeg sende deg en FLAT MACD Trading Technique-video, samt en handelshåndbok som er skrevet av meg, og det vil vise deg nøyaktig hvordan jeg klarer å få konsekvent fortjeneste i handel hver måned. Det er mange forex kurs og valutasignal tjenester i markedet som er opprettet av Marketers amp ikke REAL Traders. Derfor for å gi studentene mer trygghet i kurs og tjeneste. Kurset mitt kommer med en 130 tilbakebetalingspolitikk hvor elevene kan be om en 130 refusjon hvis de finner ut at jeg legger inn en falsk vinnende handler på min månedlige resultatrapport. Hvis resultatrapporten min er ekte, så ser jeg ikke hvorfor studentene mine vil tjene penger på strategiene jeg lærer. I tillegg tilbyr jeg også en Forex Trade Copier Service for studenter i kurset mitt. Dette er for å hjelpe dem å øke sin konto mens de lærer å handle fra meg. For denne tjenesten kommer den med en Pay Only For Profitable Month Policy som du ikke finner noe annet sted online. Hva det betyr er at du kun skal betale et gebyr hvis tjenesten gir deg fortjeneste ved slutten av måneden. Foruten kurset mitt og min tjeneste er bloggen fullpakket med videoer og innlegg som jeg har skrevet i løpet av årene for å hjelpe leserne mine til å bli en bedre handelsmann. Denne informasjonen i bloggen min er noen ganger enda bedre enn hva du får fra et forex-kurs du kjøpte. Beste indikator for handelsgull Etter at jeg på det siste hadde prognostisert hvordan den langsiktige utviklingen hadde vært i posisjon for å levere gull for å 5.000 en god oz, Vi hadde blitt overrasket gjennom all den interesse som min personlige forutsigelse oppnådde. Når denne bestemte indikatorstaten for å 8216Buy Gold, er den på ingen måte feil. Dette er faktisk den beste indikatoren med hensyn til trading gull Klikk her for å laste ned et nytt handelsverktøy og strategi GRATIS gitt, fortsetter i denne graden betyr den svimlende langsiktige inntekt sjansen. Men det er ganske enkelt dette er det en langsiktig inntektssannsynlighet. Jeg har oppdaget noen inntekter som gir tilsvarende signifikante økninger, men på kort sikt. 1 peker spesielt på inntektsmuligheten som gjelder en indikasjon som jeg refererer til siden 8220Gold Increase Indicator, tommer eller til og med GSI. På grunn av tegnet fra Indikatoren av seg selv, kan denne spesielle inntektssannsynligheten oppnås bare 4 ganger årlig. Og også følgende 8220window8221 forbundet med sjanse er rett og slett dager til side. Andre så etter best indikator for gull beste mt4 indikatorer for handel gull Post navigasjon

No comments:

Post a Comment